Především učitelům základních, středních, vyšších odborných a vysokých škol. Nebráníme se, ale ani účastníkům z firem či řad široké veřejnosti.

  1. Na webových stránkách vyberete kurz/y, vložíte do košíku, přejdete k pokladně, vyplníte potřebné údaje, odešlete objednávku a uvidíte potvrzení o přijetí
  2. Jakmile k nám objednávka dorazí, odešleme na uvedený email potvrzení o přijetí objednávky spolu s fakturou
  3. Fakturu předáte osobě zodpovědné za platby
  4. Po zaplacení faktury odešleme email s potvrzením přijetí platby a dalšími pokyny
  5. Dva dny před konáním kurzu obdržíte email s odkazem, jehož prostřednictvím se k webináři připojíte. Odkaz je aktivní až několik minut před oficiálním začátkem
  6. Po skončení webináře obdržíte na email odkaz na zpětnou vazbu, abychom věděli, co děláme dobře a kde se případně zlepšit. V emailu také bude odkaz na záznam z webináře a nakonec bude i obsahovat v příloze Potvrzení o absolvování, které dokládá Vaši účast na kurzu

Než email potvrzení objednávky spolu s fakturou přijde, může to trvat i několik minut. Proto, prosíme, vyčkejte. Zkontrolujte i složku SPAM, kam email s fakturou může spadnout. Pokud se tak stane, označte email, že se nejedná o spam. Následně budou emaily chodit do doručené pošty.

Po pečlivé úvaze jsme se rozhodli naše kurzy prozatím ponechat bez akreditace. Pouze díky tomu můžeme pružně reagovat na aktuální požadavky našich zákazníků a připravit obsah výuky v nejvyšší možné kvalitě bez zbytečných obstrukcí.

Všechny naše kurzy školy běžně proplácejí.

Primárně se zaměřujeme na učitele, čemuž odpovídá i styl vedení kurzu. Pokud toto přijmete, pak Vás jistě rádi na kurzech uvidíme.

Po odeslání objednávky na našich stránkách, obdržíte emailem fakturu s platebními údaji, kterou předáte pověřené osobě u Vás ve škole (firmě) a ta fakturu zaplatí. V případě nejasností s údaji na faktuře nás, prosím, kontaktujte na email info@vykukove.cz. Platba je možná pouze bankovním převodem.

Jelikož platby provádí především školy či firmy, pak je platba možná pouze převodem na účet. V případě fyzické osoby také převodem na bankovní účet.

Ano, celý webinář je nahráván a bude poskytnut ke stažení po dobu 30 dní. V emailu s Potvrzením o absolvování je odkaz na tento záznam.

Není to nutné. Webináře probíhají prostřednictvím programu ZOOM, který můžete buď použít ve webovém rozhraní (není třeba nic instalovat) a nebo stačí jedním kliknutím povolit prohlížeči s tímto programem pracovat.

V detailu kurzu je záložka Další informace, kde naleznete seznam potřebného pro přípravu na kurz. Každý kurz se liší, někdy je potřeba instalovat SW, jindy bude využit online nástroj, který není potřeba instalovat.

Prvně děkujeme za využití této možnosti. Veškeré informace naleznete na stránce Kurzy na zakázku.